Je hoeft hier niet te zoeken naar bijzondere recepten, die staan er namelijk al genoeg op internet. Ik gebruik zelf ook gegoogelde recepten die ik desgewenst aanpas aan mijn eigen smaak en mogelijkheden.
Op dit blog vind je wel recensies, praktische tips, anekdotes en ja, misschien ooit nog wel een recept. Maar dat is dan een recept dat ik echt zelf heb gemaakt, óf een bestaand recept dat ik op z'n minst flink heb verhaspeld.

donderdag 19 februari 2015

Nieuw leven

Het wordt tijd om dit blog nieuw leven in te blazen. Of liever gezegd: om het nu echt tot leven te wekken, want dat beginnetje van een jaar geleden is maar een zorgwekkend zieltogend halfwas weblogje. Maar ja...., een drukke baan en al twee andere weblogs bijhouden, dat kost allemaal veel tijd. Dan ben ik al heel blij als ik aan lekker en uitgebreid koken toe kom, of als ik eens ergens iets heel lekkers of heel bijzonders eet. Vaak ontbreekt me dan de tijd of de zin om er dan ook nog over te bloggen. 

Maar dat gaat nu veranderen. Een nieuwe lente, een nieuw blogleven. Dit jaar ga ik meer aandacht besteden aan koken en eten en alles wat daarmee te maken heeft.  Laat het culinaire voorjaar maar komen, ik ben er klaar voor. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten